Radera inkorgen och livet passerar revy.

Jag ägnade lite sjuktid igår kväll till att radera min överfulla inbox i telefonen. Jag fick min senaste telefon i slutet av sommaren och kunde snabbt konstatera att det trots allt händer en del i livet.

1. Jag är ute på krogen. Ofta, nästan varenda helg faktiskt.
2. Tjejer.. de kommer, de går.. Inkorgen gav en snabbspolning från himmel till pannkaka. Några gånger om..
3. Min födelsedagsfest var välbesökt, men folk kom vääääldigt sent.
4. Tyskland, jag har varit i tyskland åtminstone fyra gånger sen jag fick telefonen. Detta spåras genom alla sms om vilket bolag man för stunden ska bli skinnad av och alla beställningslistor från vänner som vill ha lite billigare törstsläckare.
5. Färjestadsrelaterade SMS i mängder. Jag är nörd, få knäpper mig på fingrarna i samtida FBK-kunskap. Men det är ingenting man skyltar med..

Sen, ja det var väl det egentligen, förutom en konsert här, en där, lite Göteborg, lite "åh nu är jag i Sigtuna igen, hotelldöden gahh" och min mors regelbundna "Mattias, vad har du för planer i helgen?".

Det är mitt liv i ett nötskal. När ska jag slå mig till ro egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0