Ointressant svammel..

Har spenderat en bakfylledag med att läsa allsköns flygbloggar. Jajamensan, flygbloggar. Som sagt i mitt inlägg om status för olika yrken så är trafikflygare mitt absoluta drömyrke. Därför är bloggar som Linns flygblogg och Flight level 390 väldigt intressant läsning i min lilla värld.

Igår var jag på Harrys tillsammans med min vän D. Andra gången på alldeles för kort tid som jag hamnat på Harrys men jag hade riktigt kul. Sällskapet är viktigare än stället så att säga. Sen är alltid Harrys dansgolv värt ett besök när man är där. Det är kul att se hur lite alkohol och allmän sögenhet (värmländskanspelande men egenpåhittad och inkorrekt böjning av sugen) får människor att gå bananas. Fastnade på minst en vimmelbild också. Jag som gör mig sååå bra på kort. Alltid skrämmer det någon..

Hoppas att dejten går bra för P. Undrar om det är dags att fixa så jag har en taxi ståendes utanför min lägenhet på söndagsmornarna med fast pris till Skoghall?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0