Blå hängselbyxor och bar överkropp.. I rest my case

Precis hemkommen efter en kväll hos min vän D. Han har druckit öl och några äggkoppar(!) vodka. Jag har druckit saft och käkat pizza. Nu hoppas jag att han fann sina vänner inne på Harrys efter att jag släppte av honom mitt i centrum. Själv kunde jag inte bli mindre sugen på att gå ut efter att ha sett alla som vinglat fram runt stan. "Sup dig snygg" kändes inte så korrekt just då, jag menar finns det nåt mindre attraktivt än fulla människor som inte kan stå rakt?

Skönt hursomhelst att inte spendera kvällen helt själv vilket var nära att bli fallet.

Nu borde jag passa på att avsluta min nyktra lördagskväll med tidig läggdags. Synd bara att jag sov till kl 13 idag, hur lätt är det då att somna nu? Då får man fan vara Skalman. Det vill jag ju faktiskt inte vara, då måste jag vara vän med Bamse. Hate that guy. Han är så sjukt exhibitionistisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0