En tisdagsmorgon. Idel goda idéer.

Dilba skulle flyga till USA. Dilba drog ett dåligt skämt. Dilba fick stanna i ett regnigt Stockholm. Dålig humor kan alltså straffa sig. Jag undrar om Dilba tänker tillbaka och småfnissar åt sin egen finurlighet.

Har fått förklarat för mig att nattklubb, alkohol och simbassäng visst fungerar. Det finns tydligen ett antal sådana ställen i södra europa. När jag tänker efter så finns det också en tidningstryckande badrocksfarbror i USA som brukar ha många såna fester i sin trädgård. Med blonda silikontuttar som dricker drinkar och badar i hans pool. Trots det kan jag inte på något sätt tycka att detta är en bra idé.

Bäst av allt i intervjun:

Du är inte rädd för att folk blir allt för packade och trillar i?
- Alkoholen får man bara inta i restaurangdelen. Ska man komma ut till poolen får man snällt ställa ifrån sig drickat. Och ligger man i plurret allt för länge missar man ju livemusiken!

Sicken tur! Jag blev nästan rädd ett tag där. Tänk om folk kanske skulle råka spilla ut sin gin & tonic i simbassängen.

image21

-Har du något med Orup?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0