Skenet bedrar..

Skulle till Statoil och köpa chips förut. Planen? Titta på friidrott. Jag och Annett.

Innan jag gick till Statoil hann jag med en dusch, byta kläder två gånger och ägna några minuter åt håret. Fåfängt. Fräscht. Talande? Ja.

Kommer ihåg en kille i min högstadieklass. Han hade fått hela klassens skörd av acne. Det går inte i ord att beskriva hur mycket acne han hade. Jag vet att han led mycket på grund av detta och gjorde allt för att åtminstone lindra sina besvär. Inget fungerade, men killen var förmodligen den i klassen som tog i särklass bäst till hand om sin hud. Han var den fräschaste av oss alla! Han var nyponrosen och vi andra var lerbadade griskultingar. Trots att det inte såg ut så...

Det är skönt att inte bry sig ibland. Ta ett lerbad. Men jag gör inte det innan jag ska visa mig ute. Nej, nej, då ska det putsas fjädrar innan. Som om någon brydde sig. Men det känns ju bättre, för oss lite mindre snygga menar jag..

Kommentarer
Postat av: New Season

Lerbad (i synnerhet i de djupa dyngpölarna ute i skogen) är det absolut bästa för hälsan och skönheten! Det är jag ett levande bevis på ;) Annars en liten fråga bara: duschade du och bytte kläder två ggr samt fixade håret ENBART för att besöka Statoil? Och Annett, bryr hon sig om hur du ser ut föresten? :)

2007-08-08 @ 14:49:53
URL: http://newseason.blogg.se
Postat av: Mattias

Jag duschade bara en gång, men hann med två klädesvändor.
Annett kommer oavsett :P

2007-08-08 @ 16:07:07
URL: http://friendsofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0