"All right!"

En kul sista helg innan jobbet drar igång igen är avklarad. Nu är det bara att försöka somna inom rimlig tid som återstår, en sak som inte blir helt lätt. Det allra sämsta är att Annett har kommit på återbesök efter ett lite mer slarvigt leverne under helgen. Jag räknar med några kallsvettiga timmar innan jag alldeles för tidigt ska masa mig iväg till jobbet. Svensk morgontrafik blev mycket säkrare när jag började samåka...

Helgen har spenderats i Göteborg, till tonerna av Rolling Stones på Ullevi. Det som framförallt kommer att påminna mig om detta i framtiden är ett uttryck från "Family Guy", Quagmires "All right". Vi fick dille på detta under hela helgen..

Låt oss påminnas:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0