Ingen Mötley men väl Rolling stones..

Idag hade jag inget batteri kvar i telefonen när jag kom till jobbet trots laddning senast igår. I vanliga fall hade det bara renderat i ett snabbt konstaterande och en suck. Idag kostade det en biljett till Mötley Crüe. Min polare försökte få kontakt med mig men när tiden och biljetterna rann iväg så tvingades de boka utan mig. Om jag hade koll? Nej.. Om jag får skylla mig själv? Ja..

Jag kommer visserligen att haka på om jag bara har tid och möjlighet och försöka handla biljett utanför, men jag vet inte.. Jag såg dem ändå häromåret i Oslo och sommarens höjdpunkt, Rolling Stones på Ullevi är bokad och klar!

Life is a bitch.. Marry her..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0