Den där frågelistan alla postar.. nu även här..

Vilken svordom använder du mest? Fan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00 Alldeles för tidigt. Är inbiten kvällsmänniska tyvärr.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? När lammen tystnar

Har några av dina vänner barn? Ja, men de flesta är barnlösa än.
Har du haft ett one night stand? Jorå.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Boots no 7. Demo
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Kommer inte ihåg. Brukar vara rätt dålig på att uppfatta sånt också.
Vem var den sista som ringde dig? Christian tror jag.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Något som inte går runt.. Kronisk illamåendemänniska

Är du blyg inför det motsatta könet? Ja, väldigt.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen. Är egentligen ingen filmmänniska. 
Äger du några band t-shirts? Ja, men använder inte någon av dem.
Har du gråtit offentligt? Ja. Länge sedan dock.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Har inga problem med att bjuda.  
Vad har du med dig in på bion? Sällskap.
Vilket var ditt favoritämne i skolan? Tyckte bild var ett skönt ämne.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Jag är så tråkig känner jag nu men jag föredrar verkligen tjejer som är säkra på sig själva, tar för sig av livet och vet att våga stå på sig.  
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Ja. Fast då blir personen attraktiv ändå så nej.

När sov du senast på golvet? Sommaren 2006. Hemma hos Christoffer i Göteborg.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Sällan.
Tror du på liv på andra planeter? Ja. Tror dock inte på UFOn 

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Tycker det är skönt med tjejkompisar, det blir en annan dialog med dem. Annars vill jag nog hänga med boysen.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag och mina syskons namn börjar alla med "M". Tråkigt, eller hur? 
Sover du på sida, mage eller rygg? Framåstupa sidoläge.
Skulle du säga att du är trendig? Nej. Jag försöker dock bli bättre på att klä mig personligt och inte slentrian. 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jamie Oliver framförallt. Ung Harrison Ford. Oliver Kahn (vilket jag INTE uppskattade)
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Ville ju alltid vara Luke så...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja. Fast jag gör ju så själv också.. För ofta. Jag är dum. 
Tycker du att du är attraktiv? Hemma framför spegeln kan jag tycka det. Sällan bland folk. 
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Har svårt att slappna av i de situationerna. Men det är klart det funkar.

Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, finns de som inte varit med i en sån. Kommer inte ihåg vilken, men det var väl någon religiös grej. Var väl en av de tre vise männen.   
Hur många barn vill du ha? Minst två.
Har du åkt moped någon gång? Massor med gånger. Var en moppeunge. Ångrar det inte, min tid med moped var en väldigt bra tid faktiskt.

Har du busringt någon gång? Klart!  
Har du fått felparkeringsböter? Ja. Får väl en varannan månad utanför min lägenhet. Känns som det kvittar.
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons och Family guy på teve, Rocky och Elvis i tidningsform.
Apelsin- eller äppeljuice? Både och. Dricker dock nästan bara apelsin.
Är du bra på matlagning? Alldeles för dålig måste jag erkänna.
Har du kräkts offentligt? Ja, en gång i åttan. Andra fyllan. Redlöst berusad. Aldrig sen dess.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Kan man vara vän med sitt ex? Inte bästa vän och inte höras dagligen, men att ha en viss kontakt och stötta varandra, det är självklart. Att känslor ibland kan spöka, det är en annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0