Åter till människobyn..

Nu är påskhelgen i princip över. Dags att planera återtåget till människobyn. Ibland skulle jag vilja vara som Mowgli i Djungelboken och slappa runt med Baloo istället för att svära över sniglar i morgontrafiken och bättra på min screentan 8 timmar om dagen.

Äta myror? Mja, det kan ju faktiskt smaka kyckling..


Helgen har varit festfylld. Den stora höjdpunkten var snöbollskriget efter hänget på Arena Bar igår. Så barnsligt kul och så odestruktivt.

Helgens suraste min fick jag från en polis igår när han överhörde min undran om Jönssonligan var i närheten i samband med att två polisbilar var utanför Arena bar när vi gick därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0