Pensionärsentusiasm i livets slutskede

Vad göra en dag på jobbet när motivationen tryter? Jag ser till att regga alla ordrar, men några störra projekt har jag ingen som helst lust att ta itu med, även om det ligger några och väntar på mitt handhavande.

Uppenbarligen så sprider sig mitt företags målgrupp sig betydligt högre upp i åldrarna än man kan tro. En av de uppgifter jag ämnar fullfölja innan dagen är slut är prissättning på två gravkors som en go pensionärsgubbe ville att jag skulle göra här. Tycker det är skönt med pensjos som har en positiv attityd och grundsyn på livet. Jag kände mig nästan gammal när han flög runt inne i fabriken när jag visade honom hur vi bor. Kanske har han en svärson som dragit en vinstlott i svärfarslotteriet..

Om Nio till fem-Sandra mot all förmodan skulle läsa detta så är nog inte detta en av dina grannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0