Mitt undermedvetna är en prylbög

Bajs! Jag har lyckats knäcka displayen på min mobiltelefon. Den låg och vilade i fickan på mina shorts när jag sprang in på en kollegas kontor. Skrivbordskanter och mobiltelefondisplayer är inte bästa vänner med varandra uppenbarligen...

Jag börjar ana ett mönster här. För några månader sedan började jag tröttna på min mobiltelefon. Inte för att den är dålig på något sätt, men batteritiden blev allt sämre.  I förra veckan togs nästa stora steg mot elektronikskroten. Då fick telefonen för sig en massa saker, bland annat fanns inte längre min ringsignal eller några av mina tagna bilder på minneskortet. Dessutom tycktes två av mina kompisar plötsligt vilja få tag i mig väldigt intensivt med tanke på de femtiotal sms jag fick under en kväll och natt om att de hade ringt. Sen stävjade den sig, med bara temporära återfall.

Så idag. Nådastöten. Just som jag bestämt mig för att försöka använda mig av telefonen så länge som bara möjligt så nästan kastar jag den utför ättestupan istället. Jag tror att jag undermedvetet vill ha en ny mobiltelefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0