KILSFALU

Ärligt talat, detta är löjligt. Min så kallade födelsedagsfest är lika tom som ett falukorvsskinn hos Kicki Danielsson. Lika övergiven. Lika bortglömd.

Jag ligger där på golvet, det står SCAN på mig med stora, vita bokstäver. KILSFALU. Bäst före den 24/8 2007..

Mina just nu väldigt stora "Jag vill ha vänner"-antenner har plockat upp livstecken. Det börjar bli för frisk luft här, kanske det kommer några till koldioxidmaskiner hit snart. Man kan alltid hoppas, detta börjar likna tragik..

Kommentarer
Postat av: linda

jag hoppas att dina vänner kom,tragic oh so tragic om de inte kom (eller så måste de ha otroliga presenter om de kom i gengälde). men glad födelsedag!

2007-08-25 @ 20:37:22
URL: http://lindafranfinland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0