Tack så mycket, NOT

Idag blir det första vardagskvällen denna sommaren som kommer att spenderas med punköl ute på en filt i gräset. Det är lite som att ta sommarens oskuld denna första ölen i solen.

Läste idag att problem att sova ökar risken för långtidssjukskrivning med skyhögt procenttal. Min framtid skriven i sten eller?

Någon dag ska jag räkna hur många gånger jag säger "tack" under arbetstid. Det ordet tappar hela sin innebörd eftersom det missbrukas så frekvent. Inte menar man varenda tack man vräker ur sig, åtminstone inte jag. Du otrevliga kund som klagade igår, jag menade det inte när jag sa "tack" i slutet av samtalet. HA! Där fick du! Med "tack" menade jag då "skulle jag någon gång vilja dressera en apa så ringer jag dig först"..

Tack för att du läste.. =)

Ja, tack tack.. Tack hej..

Kommentarer
Postat av: johanna

tänkte bara slänga in att jag läser din blogg, bara sjuktdålig på å kommentera. jag läser ju bloggar som tidsfördriv, din e bra, den är trevlig.

2007-05-06 @ 11:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0