Tillbaka till ÅK 8

Bakisdag. Slö som en rostig morakniv. Hade jag varit kändis hade paparazzikillarna tröttnat på mig. Jag har varit parkerad i soffan mest hela dagen. Totalt meningslös.

Gårdagen var kul. Coffinshakers var bra. Jag var full. D fick fly från en tjej som verkligen bestämt sig för att ligga med honom. Det tyckte jag var kul. Mindre kul var vårt otroligt barnsliga infall att ha spottävling från min balkong med grannens bil som måltavla. Så sjukt patetiskt meningslöst. Hur ska det förklaras för grannen? Trots fyllan var vi tydligen rätt pricksäkra såg jag idag..

Jag kanske ska inse faktum, skaffa en ryggsäck och skriva in mig på högstadiet igen. Jag har tydligen några år kvar på den nivån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0