Vilken kisspersonlighet är du?

"Nu är det bara där inne kvar."

"Ja, fy, detta måste vara jobbets baksida"

Konversation utanför toaletten på Score där jag råkade hamna igår. Det var städdags och när jag hade som mest fullt upp med att undvika skvätt och ljud så hörde jag den genom dörren. När jag gick ut från toaletten så var det första gången jag stått ansikte mot ansikte med de stackare som tvingas städa herrtoaletten efter en helgkväll. Strax innan hade jag tagit mig en titt på deras öde och de hade ingen kul uppgift framför sig.

Manliga toalettvanor är i övrigt vitt skilda mellan olika individer. Vi har sittkissare och stående kissare, vi har pappersanvändarna och de som inte använder papper och vi har de som inte tvättar händerna efteråt och de som tvättar händerna efteråt.

Ett exempel:

Polare: "Mattias, jag måste låna toaletten innan vi drar"

Jag: "Visst, men det är slut på toalettpapper. Jag får hämta en ny rulle först"

Polare: "Det gör ingenting, jag ska inte skita vet du."

Jag: "..."

Polare: "Haha, säg inte att du torkar ollonet när du pissat?!"

Polare 2: "Haha"

Jag: "Jo, det gör jag faktiskt."

Polare 1 och Polare 2: "Hahahahaha"

----------------------------

Tog upp denna konversationen vid ett tillfälle ett antal år senare med en annan kompis när vi råkade komma in på ämnet.  Han och övriga närvarande var tydligen konsekventa  "ollontorkare" som jag.

Min kisspersonlighet är: Sittande, papperstorkande och handtvättande. Vilken kisspersonlighet är du?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bryt all kontakt med dina polare snarast! Ryys.

2007-07-01 @ 15:40:39
URL: http://asortafairytale.blogg.se
Postat av: Per

Handtvättandes men inte kisstorkandes.

2007-07-01 @ 18:49:17
Postat av: New Season

Värsta kisspersonligheten är nog ändå de som står upp och kissar, UTAN att använda händerna, och dessutom låter bli att torka sig när de är klara. Kan i och för sig förstå dessa personers resonemang att de då inte behöver tvätta händerna, eftersom de inte använt dem under själva kissfasen, men ändå... Snusk.

2007-07-01 @ 22:20:19
Postat av: Mattias

Det är de jävlarna som skvätter ner toalett och golv med sina eftersköljningar. Nej, ska man stå får man banne mig se till att sikta också.

2007-07-01 @ 22:31:50
URL: http://friendsofmine.blogg.se
Postat av: Theres

Nu vet jag 2 som erkänner att dom sittkissar!
Det tar sig!

2007-07-02 @ 12:42:26
URL: http://theneverendingstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0