Blind, döv, stum och dum

Lyssnade på Morgonpasset i P3 på vägen till jobbet imorse. Det skulle jag inte ha gjort..

Man hade en tävling, där två personer skulle vara först med att gissa vilken låt som smurfierats. Första låten som spelades var "November Rain" med Guns n´roses. Det tog bortåt en minut och ingen av snubbarna kom med något svar. Till slut ropas det i bakgrunden hos den ena killen varefter han säger "Guns n´roses". När programledaren frågar om an vet vilken låt det är så tisslas det lite till i bakgrunden. Sen kommer det. "Above the rain".

Jag var nära att köra av vägen. Ärligt talat. Den låten ska man kunna!

Kommentarer
Postat av: linda

Nämen vad är det för töntar som inte vet November rain? Det är ju en klassiker!!

2007-07-05 @ 16:48:24
URL: http://lindafranfinland.blogg.se
Postat av: Mattias

Så kan tyckas. Men tydligen var det inte så självklart som jag trodde, har jag märkt så här i efterhand..

2007-07-06 @ 13:40:24
URL: http://friendsofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0