Det otvivelaktiga nöjet i att ställa skitsnackare mot väggen..

Finns det något jag verkligen avskyr så är det när folk far med lögner. Fick reda på av en landskapsarkitekt idag att en person ljugit om våra produkter för att få henne att inte rita in dem i förslag och för att få henne att föra detta vidare till sina kollegor.

Hon blev fundersam och eftersom hon gillar våra saker skarpt så ringde hon mig för att kolla upp detta. Jag är glad att hon gjorde det, tänk om hon lyssnat på idioten och avstått.

Det ska bli mig ett rent nöje att på fredag ringa upp skitsnackaren och fråga vad denne sysslar med. Jag ser fram emot det som ett barn gör mot julafton.

Något får mig att ana att personen ifråga inte kommer att gilla varken mig eller mitt företag mer efter det samtalet. Snarare mindre. Men, jag tror att varken jag, mina chefer eller mina kollegor bryr sig om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0