Heminredningens nudlar..

Efter att ha gjort en "installation" i mitt vardagsrumsfönster så inser jag att jag handlar mycket på "Ballroom". De har i alla fall snygga papperspåsar som fick bli en snabb och ekonomisk lösning på den tomhet de döda (R.I.P.) blommorna som en gång stod på den långa fönsterbrädan i vardagsrummet lämnade efter sig. Siktade på att lyckas ordna in dem på nåt coolt sätt men fick till slut nöja mig med en strikt linje a´la militäruppställning. Det blev hyfsat snyggt faktiskt. Om man är mindre kräsen. Kostade inte mer än lite tänkande heller. Det gör jag ju ändå rätt mycket så det ser jag som gratis..

Sitter och funderar på en samling vaser i olika storlekar som jag samlat i ett organiserat kaos i ett hörn på min sideboard. Det skulle se ganska tufft ut med värmeljus i alla vaserna om jag släckte ner lite här inne. Frågan är bara om min tredelade stora tavla, eller som jag säger min drakpöjke, blir skadad av värmen om jag gör så. De/han hänger ju bara en dryg halvmeter ovanför. Jag får väl testa helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0