Golddiggers i metaforform..

Att killar har ett speciellt förhållande till kvinnobröst lär väl inte ha gått någon förbi. "Titta ner i urringningen" har ju blivit ett etablerat uttryck och jag samt de flesta av mina medbröder "råkar" väl göra detta ganska frekvent.

Tänk om det vore likadant för tjejer och killars snoppar. Tänk om vi gick i utmanande urringningar i grenen som direkt avslöjar storlek, vridning och andra fenomen. Jäkligt bisarr tanke egentligen.

Men köper verkligen tjejerna grisen i säcken? Vi killars fysiska framträdanden måste ju ändå spela viss roll och är det inte rätt stor risk för besvikelse när tjejer först upptäcker detta hemma i sänghalmen? Passar tjejerna på att, så att säga, känna på tjockleken på lönekuvertet under slowdancen runt småtimmarna?

Hemska tanke, är det därför jag blivit nobbad av vissa? Borde jag be gud om påökt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0