Nytvättad bil och sönderbitna naglar..

Hela dagen idag har för mig varit en liten uppladdning inför den ishockeydrabbning som snart börjar på kanal fem. Det är lite av ödesmatch för mitt kära FBK, vinner vi ikväll så lever drömmen om final, men förlorar vi tror jag att det blir enormt svårt för oss..

Den lilla godispåse jag unnade mig för att ha under matchen är snart slut och då kommer det att börja ryka naglar härinne. Att titta på andra som utövar sport och inte kunna göra något åt det är enormt påfrestande.

Det jag kan göra något åt men dragit mig för hela vintern har jag i alla fall fått gjort idag, nämligen tvätt av bilen. Tyvärr insåg jag att jag missat ordentligt på ett ställe så det blir repris imorgon. Men det är lika skönt att få det gjort som det är jobbigt att komma iväg att göra det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkblogg! :D Nej ja skojade bara.. jag borde också tvätta bilen, eller åtminstone låta far göra det :P

2007-03-27 @ 20:39:04
URL: http://asortafairytale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0