Solen bad om att få smeka lite blek vinterhud med sina värmande strålar..

Det har nästan aldrig hänt men just nu är bara en endaste av mina kontakter online på MSN. Inte ens de säkra korten är ute i cybervärlden. Kanske har folk insett att temperaturen ute varit sjukt hög under kvällen och att solen bara bad om att få smeka lite blek vinterhud med sina värmande strålar? Förmodligen...

Själv har jag spenderat hela kvällen ute med jobbet. Först picknick i Rottneros Park och sen en tur till Sunne Vattenpark för lite VIP-visning. Mycket trevligt och mycket gott.

Min databränna kanske börjar försvinna lite till förmån för riktig, fräsch solbränna. Det vore inget fel alls, särskilt som den finska hälften av min genpool brukar vara en bromskloss i sammanhanget. Skämmigt nog står en flaska "brun utan sol" i mitt toalettskåp. Näst intill oanvänd visserligen, men ändå..

Svävar fortfarande i ovisshet om det blir Lofsdalen till helgen eller inte. Det vore onekligen skönt med ett litet avbrott från det vanliga helgmantrat. Midsommar är ju snart ändå och då blir det fest. Hoppas jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0