Sofi har fattat det!

Många lever i villfarelsen att mode är Sofi Fahrmans riktiga kall här på jorden. Jag gjorde det också, tills jag såg detta.

Nu vet jag bättre. Sofi Fahrman är en tjej som har fattat det här med att maximera det sexuella utbytet av varje kille. Jajamensan. Kolla noga på bildspelet. Tänk er att ha sex med henne och mötas av det där intetsägande ansiktsuttrycket alla sina ansträngningar till trots. Hur man skulle slita för att få ett uns respons tillbaka som avslöjar att här kanske ett gott sexuellt rykte planteras i hennes kompiskrets. Hur knäckt man skulle vara i sina försök att ge lite njutning och konstant misslyckas.

Jag är alldeles övertygad om att Sofi upplevt mer än de flesta sexuellt. Bara för att hon har fattat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0