Kommer jag att bli "Allsångs-Mattias" om trettio år?

Såg min första "Allsång på Skansen" igår. Har naturligtvis sett massor av fragment från programmet tidigare, men igår var första gången jag slog mig ner för att faktiskt följa programmet med intresse. Det var väl, okej..

När jag idag läser om Allsångs-Siv i Expressen och Aftonbladet så inser jag att hon och jag lever i vitt skilda världar. Efter att ha skrattat lite för mig själv på hennes bekostnad slår mig plötsligt tanken:

Siv har i trettio år följt allsången, men valde igår att gå därifrån. Samma dag tittar jag på min första allsång. Är det ett omen? Kommer jag att bli "Allsångs-Mattias" i framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0