Då kanske jag får sällskap..

"I used to love her, but I had to kill her..."

Här sitter jag, själv, dricker öl, börjar bli full och stör mina grannar med Guns n' roses på stereon. Men en fråga ekar i mitt huvud: Var är alla mina vänner? Var är de som borde vara här, med tårta, presenter, glada miner och alkholdränkta magar? Var är de? De, alla, som ska komma hit? Ska min födelsedagsfest spenderas så här? Allena. Mol allena..

Detta kan inte vara rätt. Jag sträcker ett rakt långfinger till mina vänner. I smyg. För att ni är så dryga och inte kommer hit. Fy er!

Om de inte kommer snart så går jag och drar lite i grannens termometersladd. Då kanske jag får sällskap..

Kommentarer
Postat av: Theres

men du..fan hoppas att dom kom!
Grattis!

2007-08-25 @ 02:42:07
URL: http://theneverendingstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0