Varför sparkar hunden med bakbenen?

Min kollega Johan tycker att det är så fascinerande att varje gång jag klappar vår chefs hund Lina så börjar hon åma sig och sparka med bakbenet i golvet. Detta blev lite av en lunchsnackis idag, men ingen av oss närvarande hade någon förklaring om varför, inte ens han som äger en av sveriges största taxkennlar (kennel i plural, hur?)

Skumt fenomen however..

Presenten som jag så kryptiskt pratade om i förra inlägget blir nog av också och jag har arbetat fram en bra idé till kort. Nu ska det bara ordnas också, men det är en bagatell..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha. Det måste vara något du utstrålar. Som när brorsdotter två alltid vill kika på mina tuttar..

2007-04-18 @ 20:33:21
URL: http://asortafairytale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0