Ut ur mörka garderoben..

...fick min dammsugare äntligen komma för sin stund i rampljuset. Har nu för andra kvällen i rad städat, fejat och donat för att få lägenheten att se lite renare och finare ut i det alldeles för avslöjande solljuset. 

Dagens tankenöt är blommor. Jag behöver desperat nya blommor, helst i ganska stor mängd. Under vintern har jag väl inte varit alltför fokuserad på att hålla efter blommorna och resultatet är helt enkelt att jag igår fick kasta nästan alla. Jag behöll den tålmodiga garderobsblomman som börjar växa ur sin kruka och en dracena som jag testade att beskära lite med hopp om nytt liv för den på min balkong till sommaren.

I mitt vardagsrum tänkte jag använda blommor i massor för att piffa upp det lite, det är ett i övrigt stramt maskulint inrett rum. Men hela nästa månads fest- och klädbuffert kommer att gå åt om jag ska fixa detta så jag måste hitta ett alternativ.. Vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0