Röda jeans eller inte röda jeans...

Stod länge i provrummet på JC idag och provade två olika röda jeans. Jag har fått för mig att röda jeans är rätt coolt, plus att det både livar upp och matchar bra med mina övriga kläder i de tråkigare favvofärgerna grått, svart och vitt. Men, jag föll på målsnöret, jag blev osäker... Min garderob är överfull av kläder köpta i entusiasm och som jag sedan burit några enstaka gånger tills de blivit helt ute och totalt oanvändbara. Många värdefulla papperslappar har i onödan spenderats och garderoben blir aldrig riktigt breddad på det sättet som vore gött...

Traskade runt lite i centrum innan, letade ihjäl mig efter espandrillos tills jag fann ett par Lacoste på FN som kostade närmre tusenlappen. Högre kilopris än på damunderkläder det.. Snygga var de inte heller.  Kan finnas på Indiska hörde jag, men säljer inte de bara tjejkläder?

De röda jeansen var tänkta att ha till grå kavaj och svart-vit-randig piké på lördag när bror o hans sambo har fest. Jag nöjer mig dock nog med att köpa in den tänkta pikétröjan och kör med byxorna som hör till kavajen. De är jäkligt snygga även om jag skulle vilja färga upp det hela lite. Röda jeans är banne mig coolt... Jag kanske borde, trots allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0