Lekkultur

Idag var det sovmorgon och sen seminarium i "Lekkultur" på Värmlands museum, som ligger så nära hem att jag nästan kan spotta på det. En av föreläsarna var en äldre herre som jag banne mig tror att Robert Gustavsson hade som inspirationskälla till sin "gamlagubbe"-karaktär. Lite redigare beteende, men rösten, det darrande och släpiga var detsamma. Det ord rösten förmedlade var dock ytterst intressanta och under en av kafferasterna fastnade vi i en lång diskussion, lika intressant den.

Dagen har gett inspiration till många nya idéer och tankar som jag ska försöka utveckla på jobbet. Som konstruktör av lekutrustning går man på alldeles för många kurser om säkerhet och då kommer seminarier som detta som välkomna andningspauser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0