Förlåt att jag blev sur..

Sen ett år tillbaka samåker jag väldigt ofta till jobbet. Det finns enormt mycket positivt med att samåka, mestadels socialt men också privatekonomiskt. Men det är inte alltid lätt med hälsan, särskilt inte när man är fyra som ska synka sina tider efter varandra. Idag blev jag på allvar sur när jag stressad som få kämpade med att slutföra en arbetsuppgift som jag var tvungen att få klart innan jag kunde åka hem. "Vi ska åka heeem nu! Vi har sluuutat nu!"

Surt förklarade jag med is i rösten att jag inte var klar än och var tvungen att slutföra det jag höll på med innan jag kunde åka och att det skulle ta max fem minuter. Nu har dock samvetet hunnit ikapp mig och jag inser att det var smått onödigt att bli irriterad, så, till mina arbetskamrater, förlåt att jag blev sur på er förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0