Egentligen borde självömkan vara begränsat till Långfredagen..

...men just idag, när jag verkligen känner för att hänga med någon, gå i affärer, ta en kaffe, promenera ute vid Vänern eller bara dra och fota vårtecken, ja då har alla man känner bättre saker för sig. Jag spelar just nu arga leken med min telefon och bara hoppas att den ska börja ringa. Men inte..

Det borde vara reglerat i lag att man som under 30 inte ska få sitta hemma och glo på "Ordförande Persson" på en påskafton som är soligare än någon annan påskafton i mannaminne.

Vill passa på att pusha för affären, eller numer affärerna, Ballroom i Karlstad. De säljer kläder för ungdomar av kvalitet och av en modegrad som staden aldrig förr har sett. Vi har ju haft CGC men detta är annorlunda. Trevlig personal och butikerna drivs av unga killar som satsar för att vinna och tror på det de gör. Jag tror också på det de gör, jag tror stenhårt på dem och skulle bli mycket ledsen om Karlstad är för litet för det utbud man erbjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0