1:a April, Far fyller år och jag fyller ut min soffa

Det var hårt igår. Det var mycket hårt igår. Det började vid 18-tiden med att jag lagade lite mat till mig och en kompis. Med god mat, god öl och bra musik lekte livet och vi hann bli ganska så berusade innan vi, nu i sällskap av tre personer, sökte oss ner till torget och den chartrade bussen som skulle föra vårt 40-mannasällskap till 4 Brothers i Arvika. Kortfattat kan man säga att vi hade trevligt, det var trevligt sällskap och stämningen var god.

Idag har jag mestadels testat liggkomforten i min soffa, mina husmorskunskaper har fått sig ett test när jag skulle få bort massa stearin från min jacka och mina byxor som någon gång under lördagskvällen, utan att jag märkte det, stänkt ner mig. Ett strykjärn och en handduk senare är jackan och byxorna som nya igen..

Grattis farsan! 62 bast i år, det är en respektingivande ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0